Welcome to FPVDronePilots!
Join our free FPV drone community today!
Sign up

Problem z ładowarką IMAX B6

FILIP

New Member
Joined
Jan 8, 2021
Messages
1
Reaction score
0
Age
40
Witam,
nazywam się Filip i niedawno dołączyłem do Forum i mam problem z ładowarką.
Nie znam się za bardzo na sprawdzaniu napięć, mierzeniu itp.
Ładowarka którą posiadam do IMAX B6 pakiet do TURNIGY 11.1v 3 Cell 5000mAh.
Po podłączeniu pakietu i rozpoczęciu ładowania po 8 sekundach wyskakuje błąd
BATTERY VOL ERR
CELL CONNECT
Czy ktoś potrafi mi pomóc,
będę wdzięczny za pomoc.
 
Hello Philip. I used Google translate to read your post. It looks like you have the imax b6 charger.
In the Lipo charge function you need to set the amperage to 10% of the pack amperage so for example if the pack says 1500 mah you would set it at 1.5
The second numbers on the screen is the number of cells. If you're charging a 3 cell pack you would set it at 3s. For a 4 cell pack you would set it at 4s.
I would recommend using the balance charge function. It is better for your batteries.
Please try me back here if you have more questions and I will try to help.
Never leave your batteries unattended when you're charging. They can catch on fire.

 
  • Like
Reactions: HighTechPauper
Cześć Philip. Użyłem Tłumacza Google, aby przeczytać Twój post. Wygląda na to, że masz ładowarkę imax b6.
W funkcji ładowania Lipo należy ustawić natężenie prądu na 10% z amperów pakietu, więc np. Jeśli pakiet mówi 1500 mah, ustaw go na 1,5
Drugie liczby na ekranie to liczba komórek. Jeśli ładujesz pakiet 3 ogniw, ustaw go na 3 sekundy. W przypadku pakietu 4-ogniwowego należy ustawić go na 4 sekundy.
Polecam korzystanie z funkcji ładowania balansu. To jest lepsze dla twoich baterii.
Jeśli masz więcej pytań, spróbuj ponownie, a postaram się pomóc.
Nigdy nie zostawiaj baterii bez nadzoru podczas ładowania. Mogą się zapalić.
 
  • Like
Reactions: HighTechPauper

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
6,012
Messages